Joshua Tree NP en Kingman

26 juli 2016 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

Dinsdag 26 juli hadden we een vrij lange rit van Anaheim naar Kingman. Voordat we aan de rit begonnen zijn we eerst naar de Walmart gegaan om flink wat eten en drinken in te slaan. We hebben een goede koelbox in de auto die we met ijszakken en koelelementen volgooien. Het drinken blijft prima koel zo.
Omdat we ook een stukje van het nationaal park Joshua Tree wilden zien, hebben we niet de snelste route naar Kingman genomen. Joshua Tree is een mooi park dat in een woestijngebied ligt. Het was er ontzettend warm: 45 graden. We hebben de Park Boulevard genomen, een 30 km lange weg door het park. Daarna verder naar Kingman. En toen kwamen we de eindeloos lange wegen met nauwelijks verkeer tegen. Heel apart. Steeds andere landschappen.

Inmiddels zijn we in Kingman aangekomen. Het is ook hier, vreselijk warm. Zelfs s avonds nog. Zonder airco zou je hier geen oog dicht doen. Morgen gaan we hier weer weg. Het is slechts een tussenstop naar Grand Canyon.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl