Universal Studios

23 juli 2016 - Los Angeles County, Verenigde Staten

Zaterdag (23 juli) hebben we een hele dag in Universal Studios vertoefd. Eerst om 8.00 uur met de metro. Het waren maar 3 haltes, maar het was te ver om te lopen. Bij het metro station van Universal Studios aangekomen stond er al een shuttle bus te wachten om ons naar het park te brengen. Ze hebben het daar goed voor elkaar.

Het park is geweldig leuk. Sinds dit voorjaar waren er een paar nieuwe attracties, zoals Harry Potter en Walking Dead.
Wat was de attractie van Harry Potter geweldig om te zien. Het hele kasteel van Zweinstein was daar nagebouwd. Ook alle winkeltjes waar de mensen in de boeken van Harry Potter hun inkopen doen, waren te bekijken.

Tijdens de attractie leek het net of je zelf op die nimbussen rondzweefde. Erg knap gedaan. We hebben er 2 uur voor in de rij gestaan, maar dat was het wel waard.

In de loop van de middag werd de lucht vanuit het noorden steeds donkerder. Wanneer dat in Nederland gebeurt, kun je op een flinke onweersbui rekenen. Later lazen we dat er een flinke heidebrand was ontstaan in LA, waarbij honderden woningen geëvacueerd zijn.

1. Dorinie:
    Gaaf!
  2. Ma:
    Hoe vind je nog tijd om te schrijven
  3. Ma:
    Hoe vind je nog tijd om te schrijven
  4. Olaf:
    24 juli 2016
    Leuk , zo' n blog ! Goede reis!